fbpx

Virtual Tours

Wat is een Virtual Tour?

Je hebt ze ongetwijfeld al een keer gezien. Virtual tours zijn series van  360 °-foto’s. Een virtual tour is een interactieve manier om je locatie of gebouw te laten zien zonder dat iemand er fysiek hoeft te zijn. Bekijk het als een soort van online rondleiding waar mensen zich kunnen verplaatsen door je winkel, restaurant, hotel, showroom etc. via 360 foto’s of 360 video’s. Op die manier kunnen mensen zien hoe alles eruit ziet voordat ze daadwerkelijk langskomen. Een geweldig effectieve manier om vertrouwen op te bouwen bij potentiële klanten, want als ze al een beeld hebben van hoe alles eruit ziet zijn ze meer geneigd om een bezoek te plannen. Bovendien kan het ook helpen om je zichtbaarheid op Google te verbeteren.

In een wereld waar alles digitaal is, moet je je onderscheiden van je concurrenten. De virtuele tours van Google Street View zijn een geweldige manier om mensen ervan te overtuigen dat jouw bedrijf een bezoek meer dan waard is.

Kunnen je klanten niet naar je zaak? Breng je zaak dan naar je klanten!

Met een virtual tour op je Google bedrijfspagina laat je je bedrijf eens van een andere kant zien.

Je biedt online bezoekers een 360 graden rondleiding doorheen je bedrijf. 24 uur per dag, 7 dagen op 7.

Laat de wereld zien wat je te bieden hebt, laat zien wat je doet en hoe je bedrijf zich onderscheidt van je concurrenten. Informeer en overtuig je bezoekers dat een bezoek zeker de moeite waard is.

In een wereld waar alles digitaal is, moet je je onderscheiden van je concurrenten. De virtuele tours van Google Street View zijn een geweldige manier om mensen ervan te overtuigen dat jouw bedrijf een bezoek meer dan waard is.

Waarom heb ik een Virtual Tour nodig?

Een Virtual Tour is de ultieme manier om je bedrijf of locatie aan de wereld te tonen. Het is een Google-product en dat betekent dat Google het gewoon geweldig vindt. Met een Virtual Tour zal je zichtbaarheid op Google verbeteren, vooral in de zoekresultaten van Google Maps. Wie zoekt er nu niet op Google?

Maar het gaat niet alleen om zichtbaarheid, een Virtual Tour helpt ook om vertrouwen op te bouwen. Mensen kunnen je locatie “ervaren” voordat ze daadwerkelijk langskomen. Dit creëert een interactieve, virtuele ervaring die meer vertrouwen opwekt bij potentiële klanten en de kans op een effectief bezoek aanzienlijk vergroot.

Bedenk het zo, als je zoekt naar een bedrijf of locatie op Google, wil je weten wat je kunt verwachten voordat je erheen gaat. En laat een Virtual Tour je dat precies geven. Het geeft potentiële klanten een beeld van wat je te bieden hebt, voordat ze zelfs je deur binnenstappen. Dus als je echt wilt opvallen tussen je concurrenten, geef potentiële klanten een onvergetelijke eerste ontmoeting met een Virtual Tour.

OK, hoe maak ik een virtual tour?

De Google Trusted fotograaf van Digital Flamingo maakt en publiceert je virtual tour. Voor de leek is het een nogal technisch en ingewikkeld proces. Voor onze fotograaf is het een  eenvoudig proces. We maken meerdere overlappende foto’s met verschillende belichtingsniveaus van elke scène om high-definition foto’s (HDR) te maken met behulp van een speciale camera, speciale software en applicaties om de foto’s samen te voegen en te verbeteren tot panorama’s. Nadat de panorama’s zijn geüpload naar Google Maps, koppelen we ze aan elkaar met behulp van tools die exclusief worden aangeboden aan vertrouwde Google-fotografen. Na voltooiing kan de kijker door je bedrijf lopen en rondkijken.

Hoeveel kost een Virtual Tour?

Het is verrassend betaalbaar! Het hangt af van het aantal panorama’s en de gebieden die je in de virtual tour wilt opnemen. Virtual Tours beginnen bij slechts € 300 btw inclusief. Digitale marketing is een snel veranderende wereld en er zijn maar weinig tactieken die lokale bedrijven zoveel waar voor hun geld bieden als een virtual tour. Het bepalen van de exacte ROI van marketing kan een uitdaging zijn, maar je zal zeker profiteren van de voordelen van deze technologie. Meer vertrouwen, meer webverkeer en zichtbaarheid, meer fysieke bezoekers, meer omzet … Zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Vrijwel elke branche kan gebruik maken van Virtual Tours. Van vastgoedbedrijven tot horeca tot detailhandel en zelfs professionele diensten zoals tandartsen,  fysiotherapeuten, etc. kunnen profiteren van een virtual tour. Voor elke locatie die je op je site promoot, presenteer je deze op een aantrekkelijkere en interactievere manier door middel van een virtual tour. Kan je je klanten niet fysiek ontvangen in je zaak? Breng je zaak dan naar de klanten met een virtual tour. Dit geeft je een 24/7 marketingtool waarmee klanten je kunnen bezoeken wanneer ze maar willen, zelfs wanneer je er niet bent.

Natuurlijk! Je kan het eenvoudig op je website plaatsen met de instructies die we je meegeven. Het is gewoon een kwestie van één regel code toe te voegen. Je kunt het ook delen op sociale media, blogs, e-mail en waar je maar kan bedenken.

Nee. Het is een eenmalige vergoeding zonder extra terugkerende kosten.

Een door Google vertrouwde fotograaf is iemand die heeft aangetoond dat hij of zij in staat is 360 ° -panorama’s te maken door ten minste 50 door Google goedgekeurde 360 ​​° -panorama’s te uploaden naar Google Street View.

  • Inzicht in je advertentiedoelstellingen
  • Inzicht in je producten en de winstgevendheid ervan
  • Bepalen welke campagnetypen het meest geschikt zijn
  • Keywordresearch of Trefwoordonderzoek
  • Het creëren van de juiste campagnestructuur om de kosten te drukken
  • Je campagne-ideeën kunnen ertoe leiden dat verschillende Google Ads-campagnes worden gemaakt om effectiever te zijn
  • Teksten aanmaken voor alle verschillende advertenties
    (Het is niet ongebruikelijk dat een ‘eenvoudige’ campagne honderden advertentievarianten bevat als deze goed wordt uitgevoerd)
  • Creëren of leveren van input voor verschillende banneradvertenties (bij Displaycampagnes)
  • Conversies bijhouden instellen binnen Google Analytics
    Dit kan eenvoudig zijn, maar kan ook erg tijdrovend zijn.
  • Kleine aanpassingen aan je website om conversies bij te houden

    …en veel meer.

Dit kost veel tijd, maar uiteindelijk betekent het dat je je geld goed investeert en je een hoger rendement behaalt. Goed opgezette campagnes zullen je zeker geld besparen, en mogelijk veel opleveren.

Een lokale Google Mijn Bedrijf-vermelding is een online profiel met je bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, website, foto’s en andere details. Het is een gratis bedrijfsvermelding op Google. Wanneer iemand op Google naar je bedrijf zoekt, worden de resultaten weergegeven bij je lokale vermelding in de rechterbovenhoek van de zoekresultaten.

Geen zorgen. Ik maak er een aan voor jou.

Google Street View is een technologie in Google Maps en Google Earth die 360 ​​° interactieve panoramische beelden biedt van posities langs vele straten in de wereld. Het werd gelanceerd in 2007 en is sindsdien uitgebreid met steden en landelijke gebieden over de hele wereld, inclusief bedrijfsinterieurs.

Ja. Klanten en medewerkers kunnen aanwezig zijn, maar hun gezichten worden wazig gemaakt om hun privacy te waarborgen. De meeste ondernemers kiezen ervoor om het bedrijf zonder mensen te laten zien. Zo hoef je voor het maken van foto’s niemand expliciet om toestemming te vragen en weet je zeker dat alles duidelijk zichtbaar is. We kunnen vroeg of laat fotograferen als je de voorkeur geeft aan deze look.

Dat hangt af van hoe uitgebreid je jouw bedrijf wilt presenteren. Zodra je een virtuele tour boekt, komt onze fotograaf bij je langs. Het duurt ongeveer 30 minuten tot een uur om 10 afzonderlijke panorama’s te maken. Het duurt dan een paar dagen voordat we de beelden aan elkaar zetten en de 360 ​​° virtual tour bouwen. Zodra het retoucheren is voltooid, kan de virtual tour binnen een paar dagen na het maken van de foto’s online zijn

Je bedrijf of locatie moet er precies uitzien zoals jij het wilt dat het er voor je publiek uitziet. Zorg ervoor dat je locatie netjes is en dat er zo min mogelijk mensen in de buurt zijn om ervoor te zorgen dat de opnamen zo snel en efficiënt mogelijk worden gemaakt. 

Voor een Virtual Tour tour van hoge kwaliteit moet het weer goed zijn. Anders kan onze fotograaf je bedrijf of locatie niet fotograferen. Als het weer te koud is, waardoor regen of wind het fotograferen bemoeilijkt, of te warm waardoor de cameralens beslaat, komen we die dag niet om te fotograferen. Als de weersomstandigheden op de dag van de shoot toch niet gunstig zijn, nemen we ’s ochtends contact met je op en maken we gewoon een nieuwe afspraak.

Natuurlijk! We zullen samen de exacte locaties en gebieden bevestigen die je in je virtual tour wilt opnemen.

Open chat
Hello 👋
Hoe kan ik je helpen?