fbpx

Zijn wij een match?

"Let's get ready to Mingo"

Je vraagt je misschien af ​​of wij een match voor jou of je bedrijf kunnen zijn.

Het proces is net zo belangrijk als het resultaat
De ervaring leert ons dat wat we doen net zo belangrijk is als hoe we het doen. We stemmen onze aanpak af op de behoeften van elke individuele partner.

Geen enkel bedrijf is voor iedereen weggelegd

We zijn er trots op dat we openhartig en transparant zijn. We zouden het vreselijk vinden wanneer iemand ons om de verkeerde redenen inhuurt. We werken met allerlei soorten bedrijven, maar soms staan budgetten, planningen of verschillen in de weg. Dat is oké. Echt. Er is altijd de volgende.

Wij zijn geen Mouse Jockeys

Als je op zoek bent naar marketing- of designrobots om gewoon je ding te doen … ja, dat zijn wij niet. Als we samenwerken, zullen we vechten voor wat volgens ons in je belang is. Soms gaan we onderuit, maar verwacht niet dat we stoppen met het aanbevelen van wat we denken dat het beste is. Uiteindelijk zullen we altijd een manier vinden om het te laten werken. Wij investeren met jou of voor jou in de oplossing.

We voeren niet zomaar uit wat je ook vraagt. Als je jouw projecten het liefst zo aanpakt passen we hier met plezier voor.

Vertrouw op onze expertise

Tenzij je een digitale marketingspecialist bent met eeuwenlange ervaring, is het waarschijnlijk dat je ideeën wat optimalisatie kunnen gebruiken. Het is prima om een ​​vaag idee te hebben van hoe je wil dat je project eruitziet, maar je moet erop kunnen vertrouwen dat we weten wat we doen. Daarom huur je ons tenslotte in. Maar als je ongedifferentieerd werk wilt, dan zijn wij niet de juiste partner voor je.

Kan je ons betalen?

Waarschijnlijk. We zijn niet de goedkoopste, maar we zijn zeker niet de duurste. We zijn correct en, naar onze bescheiden mening, een fantastische meerwaarde. We werken hard en gepassioneerd voor onze partners en we hebben maar één snelheid; VOLLE GAS.

Onze verbintenis

We werken samen met bedrijven van elke omvang; we zijn niet zo snobistisch. Maar we lijken wel beter samen te werken met partners die onze toegevoegde waarde begrijpen en waarderen. Dat doet ons met onze vleugels flapperen. We werken meestal op lange termijn samen met partners om hun verschillende doelen te bereiken. Maar dat betekent niet dat we geen enkele kleinere projecten zullen doen. We weten dat budgetten soms lastig kunnen zijn, en we zoeken graag naar manieren om resultaten te behalen, zelfs als de middelen krap zijn.

Je wil snel een website

Ben je op zoek naar een spoedopdracht, dan zijn wij niet de digitale partner voor jou.

Onze websites hebben gemiddeld 4-10 weken nodig om te voltooien en om goede redenen. Je website is het belangrijkste hulpmiddel om je bedrijf online te laten groeien. je wil een website die perfect aansluit bij je merk en je zakelijke doelstellingen. Niet zomaar een chique website. We zouden jou en onszelf een slechte dienst bewijzen als we je website snel opleveren en daarom werken we gewoon niet zo.

Geen feedback? Dat is een dealbreaker

We begrijpen dat je het druk hebt en dat je een bedrijf moet runnen. Maar we hebben wat tijd nodig als je ons inhuurt om je website te bouwen. Als je deze tijd niet kan vrijmaken, zijn we misschien niet de juiste keuze voor je.

Je wil achterover leunen en het geld binnen laten rollen

Willen we dat niet allemaal?

Bouw het en de klanten komen, toch?

Nope. Zo werkt het helaas niet.

Het zou geweldig zijn als je gewoon een webdesigner zou kunnen betalen om een website voor je te bouwen en dan achterover leunt en het geld binnen laat rollen. Dit is zelden het geval. Als jij dit bent, moet je misschien terug naar de tekentafel. Eens je website live is heb je wat werk nodig om deze te promoten, of je kan altijd iemand betalen om het voor je te doen. Hoe dan ook, je hebt een actieplan nodig om bezoekers naar je website te trekken, zoals;

  • Een contentmarketingstrategie
  • Facebook advertentiecampagne
  • SEO-strategie
  • Google AdWords-campagne
  • E-mailmarketingstrategie

Als je begrijpt dat marketing belangrijk is en je bereid bent om het werk te doen, hebben we goed nieuws.

Wij kunnen je daarbij helpen!

We willen dat je alle mogelijke kansen krijgt om te slagen en als je bereid bent om mee het werk te doen, staan we voor je klaar.

Wij zorgen voor verkeer, geen wonderen

Als je geïnteresseerd bent in echte resultaten, waarheidsgetrouwe feedback en een adviserend partnerschap, dan zijn wij je team! Hoewel het zeldzaam is, kunnen campagnes mislukken. Concurrenten kunnen je uit de markt bieden, Google kan hun regels wijzigen, de markt kan in ons nadeel verschuiven, enz. 

Het is belangrijk om te begrijpen dat er een groot aantal factoren zijn waarop we geen controle hebben en die van invloed zijn op het prestatievermogen van jouw campagnes. Hoewel we geen succes kunnen garanderen, kunnen we wel inzicht en onze volledige toewijding garanderen. Als een campagne ondermaats presteert, zullen we er alles aan doen om te begrijpen waarom. Er is een groot verschil tussen een uitleg en een excuus. We zijn vastbesloten ervoor te zorgen dat we altijd aan de goede kant van die lijn staan.

Online leads hebben liefde nodig

Dit geldt zowel voor B2B als B2C. Wanneer mensen online gaan winkelen, willen ze ‘instant gratification’. Ze willen niet volgende week een oplossing. Die willen ze nu.

We zijn geen "one-stop-shop"

Digital Flamingo is een bureau voor gericht verkeer en lead generation. Als het je geen inkomsten genereert, doen we het niet. Als je alles bent voor iedereen ben je gedoemd om te mislukken.

We zouden je zelfs willen waarschuwen voor bureaus die alles onder de digitale zon doen. 

We hebben er bewust voor gekozen om geen diensten aan te bieden die buiten onze kernvaardigheden vallen. Hoe aantrekkelijk een ‘one-stop-shop’ ook mag klinken, het is niet iets wat we volgens ons kunnen bieden zonder onze kernwaarden in gevaar te brengen.

Je weet niet wat je wil

We werken graag samen met partners die weten wat ze willen. Je kunt het misschien niet altijd zeggen, maar je weet wat je wilt. Niets is zo frustrerend als besluiteloosheid halverwege het proces.

Als je echt niet weet wat je wilt, is dat oké. Vertel het ons gewoon en vertrouw ons. Misschien kunnen we je door het proces begeleiden en een aanbeveling doen op basis van wat we weten.

Nog steeds aan het lezen?

Dan is dat geweldig nieuws! We horen graag meer over je ideeën, je bedrijf en wat je wil bereiken.

Dus als je denkt dat we misschien goed bij je passen … of als je vragen hebt, laat het ons weten, we zijn vriendelijke vogels, we bijten niet tenzij je het vraagt, en we doen je graag een voorstel.

10 tips voor jouw social media marketing strategie
Social media

10 tips voor jouw social media marketing strategie

De kans is groot dat je doelgroep op een of andere manier gebruik maakt van sociale media. De grote vraag is: hoe gebruik je sociale media op een manier die hen aanspreekt en aanmoedigt om je te volgen, je website te bezoeken en jouw producten of diensten te kopen?

Meer lezen »