fbpx

Zijn wij een match?

"Let's get ready to Mingo"

Je vraagt je misschien af ​​of wij een match voor jou of je bedrijf kunnen zijn.

Het proces is net zo belangrijk als het resultaat
De ervaring leert ons dat wat we doen net zo belangrijk is als hoe we het doen. We stemmen onze aanpak af op de behoeften van elke individuele partner.

We zijn er trots op dat we openhartig en transparant zijn. We zouden het vreselijk vinden wanneer iemand ons om de verkeerde redenen inhuurt. We werken met allerlei soorten bedrijven, maar soms staan budgetten, planningen of verschillen in de weg. Dat is oké. Echt. Er is altijd de volgende.

Als je op zoek bent naar marketing- of designrobots om gewoon je ding te doen … ja, dat zijn wij niet. Als we samenwerken, zullen we vechten voor wat volgens ons in je belang is. Soms gaan we onderuit, maar verwacht niet dat we stoppen met het aanbevelen van wat we denken dat het beste is. Uiteindelijk zullen we altijd een manier vinden om het te laten werken. Wij investeren met jou of voor jou in de oplossing.

We voeren niet zomaar uit wat je ook vraagt. Als je jouw projecten het liefst zo aanpakt passen we hier met plezier voor. 

Tenzij je een digitale marketingspecialist bent met eeuwenlange ervaring, is het waarschijnlijk dat je ideeën wat optimalisatie kunnen gebruiken. Het is prima om een ​​vaag idee te hebben van hoe je wil dat je project eruitziet, maar je moet erop kunnen vertrouwen dat we weten wat we doen. Daarom huur je ons tenslotte in. Maar als je ongedifferentieerd werk wilt, dan zijn wij niet de juiste partner voor je.

Waarschijnlijk. We zijn niet de goedkoopste, maar we zijn zeker niet de duurste. We zijn correct en, naar onze bescheiden mening, een fantastische meerwaarde. We werken hard en gepassioneerd voor onze partners en we hebben maar één snelheid; VOLLE GAS.

We werken samen met bedrijven van elke omvang; we zijn niet zo snobistisch. Maar we lijken wel beter samen te werken met partners die onze toegevoegde waarde begrijpen en waarderen. Dat doet ons met onze vleugels flapperen. We werken meestal op lange termijn samen met partners om hun verschillende doelen te bereiken. Maar dat betekent niet dat we geen enkele kleinere projecten zullen doen. We weten dat budgetten soms lastig kunnen zijn, en we zoeken graag naar manieren om resultaten te behalen, zelfs als de middelen krap zijn.

Het duurt doorgaans 90 dagen voordat nieuwe campagnes beginnen te presteren. Kan het eerder gebeuren? Zeker! Maar we kunnen je niets beloven. Je eerste 30 dagen kunnen over het algemeen behoorlijk matig zijn. Dat geldt vooral voor gloednieuwe campagnes. Onze strategische en systematische aanpak zorgt er echter voor dat we de gegevens en informatie die we winnen met elke uitgegeven Euro gebruiken om je campagne in de loop van de tijd te optimaliseren en te verbeteren. Tegen de 91ste dag zal een gezonde campagne in staat zijn om je van kwalitatieve leads te voorzien. Daarnaast kunnen we vaak ook optimalisaties aanbieden op basis van de vroege campagne gegevens. Dit kan je helpen een idee te krijgen van wat je de komende maanden kunt verwachten. 

Ben je op zoek naar een spoedopdracht, dan zijn wij niet de digitale partner voor jou.

Onze websites hebben gemiddeld 4-10 weken nodig om te voltooien en om goede redenen. Je website is het belangrijkste hulpmiddel om je bedrijf online te laten groeien. je wil een website die perfect aansluit bij je merk en je zakelijke doelstellingen. Niet zomaar een chique website. We zouden jou en onszelf een slechte dienst bewijzen als we je website snel opleveren en daarom werken we gewoon niet zo.

We begrijpen dat je het druk hebt en dat je een bedrijf moet runnen. Maar we hebben wat tijd nodig als je ons inhuurt om je website te bouwen. Als je deze tijd niet kan vrijmaken, zijn we misschien niet de juiste keuze voor je.

Laat ons eerlijk zijn, jij kent je business beter dan wij, en wij behandelen jou als de expert.

Ja, we zullen je website of digitale marketingcampagnes onderzoeken, plannen, ontwerpen en maken. Om het effectief te laten werken, hebben we wel je hulp nodig. Verkeer vereist optimalisatie. Optimalisatie vereist gegevens. Hoe meer informatie je geeft over hoe goed leads presteren, hoe beter je campagne zal werken. 

Als je ons geen conversiegegevens wilt of kan geven, zijn we sterk beperkt in ons vermogen om je online project naar behoren te optimaliseren. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter je website of marketingcampagnes zullen zijn.

Willen we dat niet allemaal?

Bouw het en de klanten komen, toch?

Nope. Zo werkt het helaas niet.

Het zou geweldig zijn als je gewoon een webdesigner zou kunnen betalen om een website voor je te bouwen en dan achterover leunt en het geld binnen laat rollen. Dit is zelden het geval. Als jij dit bent, moet je misschien terug naar de tekentafel. Eens je website live is heb je wat werk nodig om deze te promoten, of je kan altijd iemand betalen om het voor je te doen. Hoe dan ook, je hebt een actieplan nodig om bezoekers naar je website te trekken, zoals;

  • Een contentmarketingstrategie
  • Facebook advertentiecampagne
  • SEO-strategie
  • Google AdWords-campagne
  • E-mailmarketingstrategie

Als je begrijpt dat marketing belangrijk is en je bereid bent om het werk te doen, hebben we goed nieuws.

Wij kunnen je daarbij helpen!

We willen dat je alle mogelijke kansen krijgt om te slagen en als je bereid bent om mee het werk te doen, staan we voor je klaar.

Als je geïnteresseerd bent in echte resultaten, waarheidsgetrouwe feedback en een adviserend partnerschap, dan zijn wij je team! Hoewel het zeldzaam is, kunnen campagnes mislukken. Concurrenten kunnen je uit de markt bieden, Google kan hun regels wijzigen, de markt kan in ons nadeel verschuiven, enz. 

Het is belangrijk om te begrijpen dat er een groot aantal factoren zijn waarop we geen controle hebben en die van invloed zijn op het prestatievermogen van jouw campagnes. Hoewel we geen succes kunnen garanderen, kunnen we wel inzicht en onze volledige toewijding garanderen. Als een campagne ondermaats presteert, zullen we er alles aan doen om te begrijpen waarom. Er is een groot verschil tussen een uitleg en een excuus. We zijn vastbesloten ervoor te zorgen dat we altijd aan de goede kant van die lijn staan.

Dit geldt zowel voor B2B als B2C. Wanneer mensen online gaan winkelen, willen ze ‘instant gratification’. Ze willen niet volgende week een oplossing. Die willen ze nu.

Als een bezoeker op je eCommerce-site terechtkomt om een product te kopen, moet dit een gemakkelijk en plezierig proces zijn. Als de telefoon bij jou rinkelt, moet je team deze opnemen. Als iemand een formulier invult waarin om meer informatie wordt gevraagd, moet iemand meteen reageren.
Als jij het niet doet, zal je concurrent dat wel doen. Dit is nu eenmaal de realiteit van het online ecosysteem.

Vooral in zeer concurrerende industrieën zal je merken dat je concurrentie hevig en zeer efficiënt kan en zal zijn.

Als je niet over de infrastructuur beschikt die nodig is om verkeer van hoge kwaliteit te onderhouden, is onze aanpak misschien niet de beste oplossing voor je bedrijf. 

Digital Flamingo is een bureau voor gericht verkeer en lead generation. Als het je geen inkomsten genereert, doen we het niet. Als je alles bent voor iedereen ben je gedoemd om te mislukken.

We zouden je zelfs willen waarschuwen voor bureaus die alles onder de digitale zon doen. 

We hebben er bewust voor gekozen om geen diensten aan te bieden die buiten onze kernvaardigheden vallen. Hoe aantrekkelijk een ‘one-stop-shop’ ook mag klinken, het is niet iets wat we volgens ons kunnen bieden zonder onze kernwaarden in gevaar te brengen.

We werken graag samen met partners die weten wat ze willen. Je kunt het misschien niet altijd zeggen, maar je weet wat je wilt. Niets is zo frustrerend als besluiteloosheid halverwege het proces.

Als je echt niet weet wat je wilt, is dat oké. Vertel het ons gewoon en vertrouw ons. Misschien kunnen we je door het proces begeleiden en een aanbeveling doen op basis van wat we weten.

Nog steeds aan het lezen?

Dan is dat geweldig nieuws! We horen graag meer over je ideeën, je bedrijf en wat je wil bereiken.

Dus als je denkt dat we misschien goed bij je passen … of als je vragen hebt, laat het ons weten, we zijn vriendelijke vogels, we bijten niet tenzij je het vraagt, en we doen je graag een voorstel.